Customer Relationship Management (CRM)

Al je klantinformatie netjes op één overzichtelijke plek? Het klinkt eenvoudig, maar dat is het niet altijd.

Wetgeving over het verzamelen van data, synchronisatie met andere software toepassingen kunnen de implementatie van een CRM of DMP systeem zeer complex maken.

No items found.

Wat is

Customer Relationship Management (CRM)

?

Volgens Wikipedia omvat

Customer Relationship Management (CRM)
het volgende:

Customer relationship management (CRM) is the process of managing interactions with existing as well as past and potential customers. It is one of many different approaches that allow a company to manage and analyse its own interactions with its past, current and potential customers.It uses data analysis about customers' history with a company to improve business relationships with customers, specifically focusing on customer retention and ultimately driving sales growth.

One important aspect of the CRM approach is the systems of CRM compile data from a range of different communication channels, including a company's website, telephone, email, live chat, marketing materials and more recently, social media. Through the CRM approach and the systems used to facilitate it, businesses learn more about their target audiences and how to best cater for their needs.

Vragen over

Customer Relationship Management (CRM)

?

Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op.
We behandelen niet elke vraag als een sales pitch, en we komen niet bedelen "om eens een kopje koffie te komen drinken" (tenzij je daarom vraagt natuurlijk ;-)

We hebben je vraag goed ontvangen.
We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Ontdek ook onze andere disciplines